Mampaey-icon-klantgericht
Klantgericht en efficiƫnt

Klantgericht en efficiƫnt

Verder lezen
Mampaey-icon-installatie
Installatie en onderhoud

Installatie en onderhoud

Verder lezen
Mampaey-icon-innovatief
Innovatieve werkwijze

Innovatieve werkwijze

Verder lezen

Overzicht klanttevredenheid Mampaey 2012

18 februari 2013

afbeeldingen/nieuws/Woorden-die-veel-gebruikt-zijn-200x200.jpg

Zoals u op onze website kunt zien voeren wij klanttevredenheidsonderzoeken uit. Met de feedback van onze klanten verkrijgen we inzicht in de wijze hoe de klanten de dienstverlening van Mampaey ervaren. De klanten beoordelen de dienstverlening door een score te geven maar er is ook ruimte om open feedback te geven.

Met deze uitkomsten kunnen wij aspecten van onze dienstverlening verbeteren en optimaal afstemmen aan de wensen van onze klanten.

We hebben dit jaar 4602 klanten uitgenodigd om feedback te geven, het response op deze uitnodiging was 47%.

De klanten waardeerden de dienstverlening van Mampaey in 2012 als volgt:

De netto promoter score is ten opzichte van 2011 verbeterd. De netto promoter score van 2012 is -2, dit was in 2011 -5.

De algemene waardering van onze klanten is een 7,2 op een schaal van 10 tot -10.

Onze klanten beoordeelden de volgende aspecten van onze dienstverlening als beste;

  • Vriendelijkheid van de monteur; 8,0
  • Netheid van werken; 7,7
  • Werkplek netjes achterlaten; 7,6

De aspecten die het komende jaar extra aandacht dienen te krijgen zijn:

  • Afspraakkaartje; 6,1
  • Werkbon doornemen met de klant; 5,8
  • Bereikbaarheid buiten kantoortijden; 5,4

Tot slot nog een aantal woorden die met regelmaat werden gebruikt

Terug
Direct contact

Direct contact

Vul uw contactgegevens in