Zoals u op onze website kunt zien voeren wij continu klanttevredenheid onderzoeken uit. Met de feedback die wij zo van onze klanten ontvangen verkrijgen wij inzicht in de wijze hoe onze dienstverlening precies wordt ervaren. Onze klanten beoordelen onze dienstverlening door een score te geven op verschillende onderdelen daarnaast is er ook ruimte voor open feedback.
Met deze uitkomsten kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren en optimaal afstemmen aan de wensen van onze klanten.
In 2013 hebben wij in totaal 7015 klanten uitgenodigd om feedback te geven, dit zijn 2413 meer feedbackverzoeken geweest ten opzichte van 2012. De netto response op onze feedbackverzoeken betrof in 2013 44%.
Onze klanten waardeerden onze dienstverlening in 2013 als volgt:
De netto promotor score is ten opzichte van 2012 verbeterd, in 2013 was deze -1 en in 2012 -2.
De gemiddelde algemene waardering van onze klanten was in 2013 een 7,1 op een schaal van 10 tot -10.
Onze klanten beoordeelden de volgende onderdelen van onze dienstverlening in 2013 als beste en zijn daarnaast verbeterd ten opzicht van het jaar ervoor;
Onze klanten beoordeelden de volgende onderdelen van onze dienstverlening in 2013 als slechtste maar zijn wel verbeterd ten opzicht van het jaar ervoor;
De onderdelen van onze dienstverlening die in 2014 extra aandacht zullen krijgen zijn:
Tot slot nog een aantal woorden die met regelmaat werden gebruikt door onze klanten!