Onze klanten beoordelen onze dienstverlening door een score te geven op verschillende onderdelen daarnaast is er ook ruimte voor open feedback. Met deze uitkomsten kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren en optimaal afstemmen aan de wensen van onze klanten.
In 2014 hebben wij in totaal 6370 klanten uitgenodigd om feedback te geven, dit is het zelfde aantal feedbackverzoeken als in 2013. De netto response op onze feedbackverzoeken betrof in 2014 41%.
De Netto Promotor Score (NPS) is ten opzichte van 2013 stabiel gebleven met een score van -2.
De algemene waardering (AW) was in 2014 een 7,1 op een schaal van 10 tot -10.
Onze klanten beoordeelden de volgende onderdelen van onze dienstverlening in 2014 als beste;
Onze klanten beoordeelden de volgende onderdelen van onze dienstverlening in 2014 als slechtste;
De onderdelen van onze dienstverlening die in 2014 extra aandacht zullen krijgen zijn;
Tot slot nog een aantal woorden die met regelmaat werden gebruikt door onze klanten.